zondag 20 april 2014

The Lua Pattern launch

Vorige maand plaatste An van StraightGrain een oproep om een patroon te testen. Diegene die haar blog volgen, weten dat zij fantastisch mooie creaties maakt in een ongelooflijk smaakvolle stijl. Ik heb bewondering voor haar stoffenkeuze en combinaties. Ik kreeg ooit de tip haar blog te volgen van een aangetrouwde nicht die met haar wekelijks naait. En kijk nu! Toen ze een testpatroon af had voor de Lua slaapzak twijfelde ik geen seconde om me kandidaat te stellen. En wat een droom...duidelijk patroon en omschrijving en vooral een easy projectje om in no time een slaapzak zoals uit de boekskes te voorschijn te toveren! 
Op haar blog is ondertussen de officiële lancering van het patroon gestart en kan je in de pattern tour de creaties van de medetesters volgen. 
Het patroon is een must have voor als je zelf nog kleine kindjes hebt of een origineel kado wil schenken aan pas geboren ukjes! Met de code LUALAUNCH krijg je $1 discount. 
Ik maakte deze 2 versies:

The Summer edition







En met een tevreden klant!








Stof: Ki & Ko 
Art Gallery - Littles Magical Prairie Panel
Camelot Cottons House Designer - Mint to be - Celebration in mint
Batting: De Potterije
Hobbs Tsucany Collection - 100% unbleached cotton
Blinde rits: Feys 
Knoopjes en paspel: Veritas

The Winter edition





Judie Rothermel and The Rocky Mountain quilt
Batting: De Potterije
Rhinetex, Loft Luna Wool batting
Blinde rits, knopen en paspel: Feys

14 opmerkingen:

  1. ik snap helemaal waarom jij voor die stofjes koos ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh schoon! En heel leuk dat mini-slaapzakje voor de knuffel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi ... de eerste vind ik nog net iets beeldschoner dan de andere mooie slaapzak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik smelt ook bij het zien van de zomerversie, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh! Net als ik een mini versie gemaakt. Leuk hé! Ik ben vooral fan van de donkere versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lichte voorkeur voor de wintereditie. Zeer mooie slaapzakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi! De eerste heeft mijn voorkeur, die stof!
    Wat ik mij bij het patroon steeds afvraag; hoe gaat dat aan en uit doen? Mij lijkt het minder handig met de rits opzij?

    BeantwoordenVerwijderen