zaterdag 15 maart 2014

The Julia Sweater

Ik volg al een tijdje haar. Marte van Compagnie M. maakt mooie dingen, dat is een feit. Ik vind het geweldig om met haar patronen er in te vliegen en de garantie te hebben dat er daadwerkelijk pareltjes te voorschijn komen. De instructies zijn duidelijk, de maten zijn correct. En zo gaf ik mij vorige week op als tester voor haar nieuwe creatie: the Julia Sweater. Het was dan ook enorm fijn nieuws kort erna te mogen vernemen dat ik in het team zat. Vreugdekreet! 
Dus ik bleef niet bij de pakken zitten, bestelde direct een paar leuke jerseystofjes en ging alvast eens grasduinen in mijn voorraad. Ik koos voor een retro motiefje dat ik hier vond. Een paar donker grijze knoopjes maakten het geheel af. 
De Julia Sweater bestaat in vele varianten, voor elk wat wils. Van basis tot net dat ietsje extra. Ik opteerde voor de versie met de tunnel pocket, buttons op de schouder en een folded collar. En het past, ik had niet anders verwacht van de patroonmaakster. Het mag gezegd worden. 

Bij deze, The Julia Sweater, tested for Compagnie M, made by Jade d'or: 


 
De details


 
En een reeksje voor de fun. Papa toont dochterlief om stoer te poseren.
 
 

16 opmerkingen:

  1. Mooi! Weer een super patroontje van Marte!
    Mijn versie is ook klaar maar ik moet nog foto's nemen en een blogje schrijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, wat ben jij snel. Hier ligt ie ook al geknipt klaar, maar het naaien zal voor volgende week zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof, en ook wat stoer met die grijze boorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke trui!
    groetjes Sofie, ook Fie op mijn blog!
    Fie bakt, haakt en naait!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pachtig patroontje, maar ook een prachtige uitvoering! Goed gedaan Sofie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh schoontje! Je dochter staat er superschattig mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaetana de munck15 mei 2014 om 19:20

    Zeer leuk. Het is altijd super de nieuwe creaties te kunnen bekijken en bewonderen in de kribbe.

    BeantwoordenVerwijderen