woensdag 27 november 2013

Skirt!

En daar is ie dan, mijn eerste project helemaal voor mezelf! Ik ben een ware Gigue fan en dat koop ik dan ook het liefste aan voor onze winkel. Een rokje maken voor de dochter was geen optie in de les, het moést op grote mensen maat zijn. Ik inspireerde mij dus op mijn favo merk en koos meteen ook voor een blauw stofje, en dus zelfs al helemaal in voor komende winter. 
Het werd een recht rokje lichtjes uit geschuind met een belegje uit de Knippie. De rits zit langs de zijkant. Voor herhaling vatbaar, ondanks een hele winkel vol rokjes. Dus misschien dan toch een grote-mensen-lijn van Jade'or in een verre toekomst? Dromen is hier toegelaten. 


Stof en rits: Modecoupon
En dan wat reclame maken: 
Bloesje Luisa Cerano en gilet Gigue by dominique Lokeren

En een kleine reminder: de give away loopt nog! 

5 opmerkingen:

  1. Heel netjes & heel draagbaar! Moet ook eens dringend iets voor mezelf maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!
    Combineren met een blouse van Gigue hé... :-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En blauw! Voor je fijne give away ga ik deze keer de kans aan anderen laten. Maar misschien heb jij wel zin in een paar stofjes? Kom eens langs!

    BeantwoordenVerwijderen